11 Haziran 2012 Pazartesi

KÜRTAJ

KÜRTAJ
Geçenlerde çok ilginç bir kamuoyu oluşmuş kürtaj konusunda fikirler, eylemler havada uçuşuyordu. İstemeden insan bu tartışmaların içinde buluyor kendisini. Bazı kadın hakları örgütleride bedenimizden elini çek gibisinden embesil sloganlarla Kadıköyde yürüyüş ve propagandalar yapıyorlardı. Aklım almıyor bu ne aşağılık bir bünye ve midedirki; çıkıp yasayı kendini küçük düşürerek, hiçe sayarak eylem yapıyorsun. Eylem videosunda izlediğim başka bir sapkın zihniyetli çocukta çıkmış, tabiri caizse bacılarımızın, annelerimizin namusunu koruyoruz diyebiliyor. Kimse kusura bakmasın, diyanet işleri başkanlığının açıklaması gayet yerinde ve normal bir açıklama. Bu kurumun dini yönü beni ilgilendirmiyor lakin; haksıza haklı demeyede dilim varmıyor, aklım almıyor.


KÜRTAJ KONUSUNDA BENİM YORUMUM
Eyleme katılan bu insanlara karşı içimden hayatta iyi laf etmek gelmiyor. Çıkmışlar kadınlar bedenime dokunma diyor. Zibilin biriside o protestoda anamın bacımın namusunu koruyorum diyor mitinge katılarak. Bir anne karnındaki çocuğu aldırarak cinayet işlemiş olur. çünkü tek suçu senin karnında olmak olan ve sana ait olmayan bir cana kastediyorsun. Sonra çıkmış diyorsunki bedenime dokunma. Gayet haklı ve yerinde sağlık bakanının açıklaması. Doğurmayacaksan önlemini al, kontrolünü yap. Yapmıyorsan cinayet işleme hakkını sana kimse vermiyor. Ben dini boyuttan bakmıyorum. Git kiminle ne halt yiyorsan ye özel hayatındır, beni bağlamaz. Ama karnına çocuğu aldığın anda doğurup doğurmama diye bir seçim hakkın yoktur. Cinayet işleme lüksün yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder